Thursday, August 23, 2012

Pulmad olid niiiiiiiiiiiiii ilusad.. :)

Hommikul vara läksime Annika ja Gloriaga pulmapaika kaunistama, palju tööd oli vaja teha, ja aega oli vähe.. kuid valmis me saime :) Minust sai ametlik lipsude tegija.. :) Ja kui te vajate oma pulma ruumide kaunistajaid, siis me kolm oleme suurepärane tiim :D Laulatus oli ilus, Jaanima kleit oli VÕRRATU, Priidik oli väga kena.. Super ühesõnaga.. :D Pärast laulatust sõitsime me peopaika tagasi, et viimased asjad ära sättida. Õues oli tõeline suvi ja meil tekkis mitmel korral kiusatus minna hoopis ujuma :D
Panen nüüd mõned pildid siia, sest ma ei oska üldse kirjeldada seda ilusat pulma . :D











Teine suuuur sündmus oli laager.. Nii tore oli , sain olla koos Lauraga grupijuht .. :) Telgis ööbida oli vaid väga väga külm .. aga viimased ööd sain ma toas magada õnneks, kuna ma rebestasin oma seljalihase ära. :) Tänu Jumalale olen ma nüüd terve .. :) Lauraga saime teha tantsu workshop'i .. panen siia video ka , siis saate natuke näha seda.. :)

Siiis vahepeal ma käisin Eeduga loomaaias.. LASTE LOOMAAED oli LAHTIII !!!! :D Tore tore oli ikka.. :) 





Ma täna rohkem ei jaksa kirjutada, aga olge tublid.! Ja Jumal armastab teid hästi hästi palju ! :) Ja ma armastan ka teid, kes te seda blogi veel loete :D

No comments:

Post a Comment