Monday, September 30, 2013

306 days left.

26. juuli 2010 sai alguse minu ja Edwardi lugu ning peaaegu kolm aastat hiljem, 16.juuni 2013, laskus ta ühele põlvele, et mind naiseks paluda. 

Oli 16. juuni hommik, õhtul pidime Edwardiga kokku saama ja linna minema. Tahtsin end sel päeval kuidagi ilusana tunda, seega otsustasin et teen endale lokid ja panen ripsmetušši seekord peale (hea oli, et ma seda kõike tegin ;) .. Jõudiski õhtu kätte, Edward tuli mulle autoga järele ning hakkas Vääna poole sõitma (ta ema ja isa elavad seal), ma natuke pahandasin, sest ta unustas mulle öelda, et ta tahab randa minna. Pahur nagu ma olin, sest olin endale ju siiski lokid teinud ja heledad riided selga pannud, nõustusin ma siiski minema. Jõudsime randa, jalutasime, sest oli ilus õhtu, ma tegin pilte ning ühel hetkel hakkas Edward metsa poole liikuma, ma taaskord muutusin sisemiselt pahuraks, kuna me pidime ju randa jalutama tulema, mitte metsa. Aga see ununes kohe, kui ma nägin küünlaid ja tekki.. Koheselt mõtlesin et need on kellegi teise omad ja tasub parem ära minna. Aga ei, need olid mulle. Arvates et see on kooli lõpu puhul, ei aimanud ma ikka mitte midagi, vaid olin rõõmus.. Kuid siis nägin et Edward on ühele põlvele laskumas ja tõmbas mingi karbi välja. Kõik rohkem ma edasi ei mäleta, tean vaid seda, et ütlesin ,, päriselt? päriselt? päriselt? ''' ja natukese aja pärast ,, Kas mu ema teab? ''  :D ja muidugi vastasin ma ta küsimusele, et kas ma tulen talle naiseks, JAHH ! :) Eriti vahva oli see, et Karmen ja Silver tegid pilte :) Sõime siis kõik koos Eedu valmistatud nämmasi asju ning läksime vanematele ütlema... Ja sellest päevast algaski minu peaaegu et igapäevane googeldamine ''wedding'' ''pulmad.ee'' ''wedding colours'' jne jne. . :)



Ja praeguseks hetkeks oleme me pannud ka kuupäeva paika. Pulmad toimuvad siis järgmine aasta, augusti algul.. :) 

Mis me siis selle ajaga juba ära oleme planeerinud: 
Saime endale fotograafiks Valdur Rosenvaldi  http://www.rosenvald.com/
Kihlapildid tegi minu super armas pruutneitsi Cäthy Kiin https://www.facebook.com/ckiin?fref=ts




Ja neile, kes räägivad, et ma olen liiga noor et abielluda, siis teadke et ma ei hooli teiste arvamusest. Vaid tegutsen nii nagu ma õigeks pean :) Ja ma sooviks, et minu elu ei kommenteeritaks ega räägitaks sellest taga, sest mina seda teie elu kohta ei tee :)

Kallid olete, kes iganes seda blogi lugema satuvad ! :)


5 comments:

  1. Awwww kui nunnnuu!!!!! Hipppijeeeee

    ReplyDelete
  2. Nii armas lugu Mailis :)
    Rääkisin kõike seda vanaemale ka, pisar silmas oli uhke Sinu üle :)
    Kõige paremat Sulle! :)

    ReplyDelete
  3. Aitähh.. nii armsad olete ! :) Mul tuli sinu jutu peale pisar silma ! :)

    ReplyDelete