Wednesday, March 21, 2012

Kohutav milline ma olen ... see blogi on väga unarusse jäänud... ma vabandan, aga ma ei ole kindel, kas ma ka suudan end muuta.. :)
Vahepeal on läinud hästi , on olnud aegu mis on paremad , kui teised... aga Jumalaga koos on kõik läbitav.
Meil oli talvelaager, mis oli väga vahva ja see andis nii palju juurde. Eriti see viimane õhtu. Ma sain olla inimestega keda ma armastan ja Jumalaga, keda ma kõige rohkem armastan ! :D See oli võrratu...
Lisaks sain ma nüüd kolm päeva hoida Kätu kutsut Donnat... Ta oli nii vahva, tõi palju rõõmu meile koju ... :)
Aaaa ja teisipäeval käisime Birgitiga Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolis... Ma nii tahan ikka sinna kooli õppima minna.. kuigi need õpilased hirmutasid meid täitsa ära vahepeal :D MUIDUGI, kui me tagasi koju hakkasime minema, suutsime me ära eksida... (Cätu kui sa seda loed, siis ilmselt sa naerad) .... me nimelt kõndisime jala Järvelt Lilleküla rongijaama... ja muidugi ei tulnud rongi , seega pidime veel Kosmose peatusesse minema.... See oli lihtsalt nii aimatav, et ma suudan ära eksida... :D Aga meil oli vahva..
Täna pidin oma armsaga kokku saama, aga ta suutis haigeks jääda ja ma pole temast midagi kuulnud... ma loodan, et sa saad mul ruttu terveks !!! :)

________

Ma tahaks nii väga olla palju parem Jumala jaoks.. Ma ei võta üldse nii palju aega kui ma tahaks Piibli lugemisele või palvetamisele... ma lihtsalt olen ja mõtlen et mul on igav... kuigi tegelikult ma saaksin seda ''igavat'' aega palju väärtuslikumalt kasutada. .Ma tean seda, et ma suudan enda muutmisega hakkama saada ;)


(Mul pole õrna aimugi kas keegi siin loeb ka seda... aga loota võib)

praeguseks kõik siis...

Olge tublid mu armsakesed !


Mailis

1 comment:

  1. ma ei teadnudki, et sa blogid veel, aga mina loeen :)

    ReplyDelete